-Det livlige huset!

fredag 14. september 2012

Fremtidens kunstnere!

Her om dagen hadde jeg og Veronica en koselig tur til byen der er tur i Søstrene Grene var hovedmål for dagen. Det er så mye artig, praktisk og kjekt i den butikken, men det beste av alt det er så billig!! :) 
Jeg hadde på forhånd planlagt at jeg skulle kjøpe et par lerret, et til et prosjekt som jeg kommer tilbake til når det er ferdig og et som Sara skulle få male på. Jeg syns det er så fint med lerret malt av barn med masse tjukk farge på! 
På vei hjem ble det bestemt at Veronica med hennes familie skulle blir med oss hjem, Madelen hadde så lyst å leke med Sara, og vi er ikke vanskelig å be! 
Vi fikset i hop noe middag, ovnsbakt torsk og fruktsalat til dessert. 
Ungene fikk mellom måltidene sette igang med sitt maleprosjekt, de var veldig ivrig og så stolt over resultatet.



 Dette skal få hedersplass på veggen! 


♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg pris på!