-Det livlige huset!

tirsdag 11. september 2012

Koselig lunsjdate!

Idag har jeg hatt besøk av snilleste Veronica! Nå er det en uke til hun har termin og hun trengte litt stueforandring før babyen melder sin ankomst!
Vi smelte i hop en pastasalat til lunsj og før hun kom fikk jeg lyst på litt søtt så jeg laget franske makroner! Ah, det er himmelsk godt!

Til bursdagen fikk jeg gavekort på butikken hjerterom, men visste ikke helt hva jeg skulle bruke det på siden jeg ikke hadde et eget hjem å plassere tingene i. Jeg fant endelig en kåpe til Sara som jeg ville bruke det på, men da var gavekortet vekke, helt vekke. Da jeg endelig fant det var det gått ut så jeg spant ned og spurte om jeg kunne få bruke det allikevel, det fikk jeg hvis jeg brukte det der og da. 
Selv om den butikken har fantastisk masse fint var det ikke det beste utvalget den dagen, men jeg fant et stettfat som jeg syntes var så fint. Det er egentlig så langt fra min stil som man kommer. Har igrunn ikke vært så glad i ting som er gammeldags. Nå er  jeg egentlig veldig glad i det og har gledet meg til å få bruke det! Idag passet det perfekt!




♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg pris på!