-Det livlige huset!

torsdag 3. januar 2013

Nytt år nye muligheter!

For et år siden var jeg sikker på at jeg nå skulle sitte i min nye stue, i mitt nye fine hus, men den gang ei. Nå er det to måneder siden søknaden ble sendt inn, for en måned siden var vi nederst i bunken, ikke spesielt oppløftende akkurat, vi får ta en telefon ned igjen en av dagene og høre om vi har krøpet litt oppover.. Mitt største ønske er å være inne til førstkommende jul! 

Selv om husbyggingen ikke opptar all vår tid så har vi jammen litt av hvert å finne på og tiden flyr! Nå er julen, med alle julebesøker overstått, nyttår og bursdagsfeiring har også passert! Idag hadde jeg første dag på jobb! Det var jammen rart å være tilbake etter 11 måneder, samtidig føltes det som om det var i forgårs jeg stod i gangene der! Jeg får heldigvis en myk overgang hvor jeg skal jobbe hver onsdag ettermiddag og hver tredje helg. Så da får jeg fortsatt kose meg masse hjemme med gullene i 14 uker til!

Det var en liiten kjapp oppdatering fra de siste månedene. Kommer tilbake med bilder en annen dag! Må også få tatt meg en tur opp på tomtet og ta litt bilder, det spretter jo opp hus der rett som der er!

<3<3<3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg pris på!