-Det livlige huset!

onsdag 23. januar 2013

Prinssesseslott!

Datteren til en venninne ble nettopp 4 år, hun spurte om jeg kunne lage en kake til besøket. Jeg hadde ikke tid til det den helgen, men sa jeg kunne lage pynten på forhånd og hjelpe å trekke kaken hvis hun laget den. 

Jeg googlet litt og fant en kake jeg trodde kunne være mulig å lage med liten tid, altså ikke for mange vanskelige og tidkrevende detaljer, men som samtidig var stilig og kunne imponere bursdagsbarnet! 
Prinssesse var temaet og da falt vi alle for denne kaken! 
Pynten ble laget noen dager i forveien slik at sommerfuglene stivnet med vingene oppover. Synes det er fint med litt 3d effekt og ikke bare flat og "kjedelig" pynt.

Tårnene er iskjeks som er smurt med glasur og rullet i farget perlesukker.

Her er sluttresultatet! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg pris på!