-Det livlige huset!

søndag 13. januar 2013

Julebesøk cupcakes!



Til bursdagen min hadde min snille familie gått sammen og kjøpt mac book pro til meg! 
Så nå prøver jeg meg litt frem med bilderedigering! 
Jeg har ikke lastet ned noe program så forløpig så er det iphoto programmet jeg bruker, der savner jeg blant annet å kunne legge inn skrift. 
Bildene jeg legger ut idag er fra julebesøket vi hadde før jul. Da samlet mamma og de hele familien hos seg for gavebytting, god mat og god stemning!
Jeg meldte meg til å lage cupcakes! 




Denne bloggen gir meg mye inspirasjon og når jeg så disse skjønne nissehodene måtte jeg prøve å lage de selv også! 
Det var egentlig ganske enkelt å lage de, tok litt tid så klart, men veldig kjekt! 



Jeg laget også noen juletrær ved å ha litt grønn pastafarge i frostingen. På forhånd laget noen stjerner av marsipan som hadde fått stivnet slik at de stod oppreist! 

Jeg kan ikke lengre lage de fine hjertene, så inntil videre får de bli slike vanlige kjedlige! 

<3<3<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg pris på!