-Det livlige huset!

lørdag 13. oktober 2012

"Gamle minner"

Her om dagen satt jeg og mimret litt. Jeg var innpå facebookprofilen min og scrollet meg nedover, der kom plutselig linken til salgsannonsen på gamle huset vårt opp. Jeg måtte selvfølgelig inn å se på bildene og mimre. Jeg satt faktisk og savnet huset, vi har mange gode minner fra de 3 årene vi bodde der. 

Jeg merker jeg har forandret litt stil det siste året siden vi flyttet, men samtidig er jeg veldig fornøyd med hvordan vi hadde det der. Det passet både huset og oss da følte vi. Nå prøver jeg å få en litt mer lun og romantisk stil. Jeg kommer ikke til å gjøre de store innkjøpene nå, og det som eventuelt får være med meg hjem fra butikkhyllene er med tanke på det nye huset, hvordan jeg vil ha det og hva som vil passe inn der.

Jeg gjør et forsøk på å legge ved linken til annonsen på finn!


♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg pris på!