-Det livlige huset!

fredag 31. august 2012

Bokstaver på stein!



Huff så tiden flyr, nå var det blitt ny dag igjen. Klokken passerer visst alltid 24.00 før jeg klarer å poste innleggene. 



Uansett det jeg tenkte å legge ut idag var onsdagensprosjekt. Jeg så dette på en blogg for en stund siden, men husker selvfølgelig ikke helt hvor eller når. Jeg foreslo det for Robert og han var med, så igår tok vi oss en tur ned i Tone (nærmiljøets badeplass) og plukket fine, runde og flate stener.

Her bidro alle mann!


Etter at ungene var lagt skrev jeg på bokstaver og malte de. Noe som tok en del lengre tid enn jeg hadde tenkt, men var så fornøyd med resultatet at det var verdt det! Jeg gledet meg til Sara skulle få se de! 

Både Sara og Simen kastet seg over steinene når de kom hjem fra både barnehage og skole. De syntes det var kjempe gøyt å lage sine egne navn, andre ord og setninger.


En litt gøyere måte å lære bokstaver på!



♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg pris på!