-Det livlige huset!

mandag 20. august 2012

Fangsten på loftet!

Sara har lenge snakket om at hun ønsket seg en stor seng oppi luften! Rommet hun får i leiligheten er ikke så veldig stor, så vi tenkte at det kanskje ikke var så dumt med en slik seng slik at vi kunne utnytte plassen under sengen også. Da jeg var liten hadde jeg en Stompa loftseng med sovesofa og pult under. Denne er ca 21 år gammel og har lagt på loftet i noe sånt som 15 år. Idag dro vi denne frem, fant (heldigvis) isboksen med skruer og googlet for harde livet etter bilder av hvordan sengen skulle se ut. Det var desverre ingen bilder å finne .Da begynte jeg se igjennom noe som føltes som flere millioner bilder fra da vi var liten, men det var ikke noe å finne der heller. Da fant vi ut at med litt fantasi så går dette bra! Vi skulle ikke bruke sofaen og pulten så da var det ikke så vanskelig å få den til å ligne en seng, etterpå brukte vi "plankene" som egentlig var til pult og sofa til å stabilisere med. Det så ganske bra ut og vi var fornøyd! 
Den har jo som sagt lagt noen år på loftet så vi brukte en time på å få den vasket, men nå er den så fin atte! Sara gleder seg til å ta den i bruk! 

Her er midt i arbeidet. Glemte å ta bilde når den var ferdig så det får jeg gjøre når den er kommet på plass på rommet! 

♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg pris på!