-Det livlige huset!

fredag 3. august 2012

Øvelse gjør mester!

På søndag er det en uke igjen til guttenes store dag, dåpen! 
Jeg har de siste ukene (månedene) øvet meg på å bake, slik at det skal blir perfekt ;)


 Da mamma hadde bursdag skulle jeg øve meg og laget cakepops for første gang. Det var utrolig godt! Da laget jeg med sjokoladekakebunn. For et par uker siden laget jeg med muffinsdeig, det var ikke like stor suksess, synes jeg.Stilige er de uansett.
(Ble plutselig en annen skrift på bilde, men fikk ikke den andre tilbake..litt urutinert ja..) 

Cupcakes er også laget for å fine den beste frostingen, det har jeg ikke funnet enda synes jeg. De blir for kvalmende alle jeg har laget så langt.. :( Jeg har selvfølgelig ikke bilde av de fineste cupcakesene som ble laget til bursdagsbesøket, de er på kameraet til mamma. Så her er bilder av oboymuffinsene jeg laget da vi skulle på middagsbesøk hos Veronica og Svein.

Macroner er også prøvd, det gikk veldig greit! Har heller ikke bilder av det her. :(

Min absolutte favoritt er hentet fra den stilige bloggen av kreative Tone! Brownies med marsipan på, nam nam! Kunne fint ha spist alle alene! 


Jeg har STORE planer for dagen, så håper bare jeg rekker å få gjort alt! (midt oppi pakking, flytting, maling, you name it..!)

♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg pris på!