-Det livlige huset!

lørdag 18. august 2012

Sengen er på plass!

Igår fikk vi telefon om at sengen var kommet.. Joho, hentet den idag og er strålende fornøyd. Gleder oss til å flytte i leiligheten nå så vi kan begynne å bruke den! 

Ellers er dagen tilbragt på Leos lekeland. Vi hentet Sander i formiddag og var noen timer på lekelandet. Var to fornøyde unger som gikk ut derfra! :) Tvillingene var også våken litt så de fikk prøvd seg på både trampoline og rusjebane!

Ikveld bestilte vi ukeplantavle fra ukeplan.no Jeg har siklet etter de lenge og når Robert foreslo at vi burde få oss en ukeplan var jeg kjapp ute med å vise disse stilige tavlene! Tidligere i uken var vi hos fotograf så på ungene sine bilder bruker vi disse, mens på oss måtte vi lete i "arkivet" etter noen fine! Vi ønsket også å ha et bilde i bakgrunnen og noe ekstra tekst så da måtte vi bestille ved å sende mail også lager de et forslag. Gleder meg til å se resultatet! 

Idag kom knottene til skapet mitt i posten! STORFORNØYD!! Synes de var så fine. Må få ferdig det skapet nå så jeg får satt de på! 


Ikke de beste bildene, men men..


♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg pris på!