-Det livlige huset!

onsdag 1. august 2012

Maler med kjærlighet!

Holder som nevnt igår på med å male et vitrineskap. Jeg visste det kom til å ta tid, at jeg kom til å bli lei og at det ikke kom til å være noe gøyt, MEN jeg visste også at det kommer til å blir kjempe fint når det er ferdig! Så langt stemmer alt.. Nå er hele skapet grunnet og inni er det malt et strøk. Ser veldig bra ut. Legger ut bilder når jeg er ferdig! Mange sier at når man lager mat og baker så må man gjøre det med kjærlighet, det må man når man maler også! Med en gang jeg ble lei og ikke gjorde det ordentlig ble det stygt. Nå hjalp det ikke akkurat at det regner ute, jeg står under tak, men det er jo ikke noe koselig. Kaldt er det også:( 

Idag er goguttene mine 3 måneder! Før de ble født laget jeg disse smokkesnorene. 

Nå er noe materiale bestilt fra ebay, Veronica ønsker seg en til sin tulle som kommer i september!
Resten må jeg se om jeg får bestilt i løpet av få dager. Tiden går jo så fort og plutselig er tiden der!

♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg pris på!