-Det livlige huset!

torsdag 23. august 2012

Innbydelser og bordkort

Planen min for dåpen var å gjøre det så gjennomført som det var mulig med 3 unger og masse å gjøre. Temaet var sko og babyføtter. Fargene var hvitt og blått. 
Jeg tror jeg klarte det greit, jeg var ihvertfall ganske fornøyd. Det var selvfølgelig noe mer jeg skulle ønske jeg kunne ha gjort, noe jeg glemte ol., men det vil det vel alltid være. 
Her er innbydelsene og bordkortene vi laget! 

Innbydelsene utenpå. Hvis du ser nærmere på det hvite så er det fotavtrykk på det. 

Innbydelsene inni. 
 
Bordkortene. Her kan du finn mal til disse skoene og til jentesko.  

 
Familien! 
Tråden på skoen er den samme som på innbydelsen, det hvite inni skoen og navnelappen er  papiret med fotavtrykkene. 

Guttene våre ♥


Hjerte ble også litt ubevisst en rød tråd gjennom dåpen. Det var på innbydelsen, bordkortene og lysene.
Det var utrolig kjekt å pusle med disse tingene selv om det tok lang tid og stjal noen timer med søvn.! Nå må jeg snart begynne på takkekortene, har de planlagt i hodet, så får vi bare håpe det blir like fint i virkeligheten! 


♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg pris på!