-Det livlige huset!

onsdag 29. august 2012

Gammel sengebunn fikk nytt liv!

Idag (det vil si, det er blitt igår) når tvillingene tok seg en lur satt jeg og googlet på barnemøbler, jeg fikk plutselig så lyst på en sofa/benk til ungene. Plutselig dukket det opp en benk som så enkel og grei ut og jeg tenkte at en slik klarer jeg søren meg å lage selv.

 For en ukes tid siden hentet vi ned den gamle stompa sengen min for at Sara skulle få ha den i leiligheten, det vi ikke skulle bruke ble hevet utenfor døren og har lagt der siden. Deriblant var sovesofaen og bunnen til den.
Jeg fant ut at de må jeg klare å lage noe lurt av. Jeg saget, skrudde, målte og vips der var det blitt til en benk!
Jeg ble positivt ovverasket over både resultatet og hvor fort det gikk. 



Nå trengs bare litt maling og noen puter så er jeg fornøyd. :)
Bildene er tatt med mobil, derav den dårlige kvaliteten Bedre bilder får jeg ta når den er ferdig.

Sara var storfornøyd! 

Jeg ser nå at jeg glemte planken som skulle være list foran.. Jaja, det får vi ta i morgen..

♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg pris på!